onsdag 14 oktober 2009

Onsdag!

Då var det redan onsdag! Fingret som jag skadade förra onsdagen blir bara bättre och bättre! Det gör bara ont när jag böjer det.
Figo har hittat bästa platsen, på fönsterbrädan! Där är det varmt från elementet och han var fin utsikt över gatan utanför! Han verkar gilla sitt nya täcke som jag köpte på ÖB.Det är lite stort men han växer nog lite till! Tänkte att Therese ska få göra ett till honom lite senare, det verkar som hon har att göra ändå!
Igår var jag på Öff´s styrelsemöte, då var Figo med barnen hos deras farmor och farfar. Han var så fjantig, satt tryckt intill Martina och darrade hela tiden. Ville inte ens smaka på kött som farfar bjöd på. Jag måste nog socialträna honom lite!
Idag var jag i stallet kvart över sju! Kvart över åtta var jag klar med allt och kunde åka hem och dricka varm choklad! Det var -2 grader ute! Nu är kl snart två och det är bara +4 grader!

1 kommentar: