måndag 16 november 2009

Bästaste kompisar!


Detta är Wilma! En av mina bästisar! Jag älskar henne så mycket att när hon visar sig så bara måste jag springa fram och pussa henne.... i rumpan. Oftast springer hon iväg när hon ser mig och då bara MÅSTE jag springa efter! Vi har så kul Wilma och jag! (i alla fall jag).

Detta är Boris (farsan). Vi leker lite mer våldsamt! På morgonen när Boris är trött försöker jag få igång honom genom att bita honom i benen!Det gillar han inte men kan inte motstå mig! (jag tjatar tills han leker med mig)

Vad skönt det är att ha vänner som älskar en som man är! (iallafall älskar jag mina vänner som dom är)
Jag älskar er andra där ute i cybervärlden också!

Nos i rumpan på er!

4 kommentarer:

  1. Hej Figo, Tack för din kommentar på min blogg. Vad kul med en ny bloggkompis. Jag är redan kompis med fyra andra taxar - Hillman och Illerson o Malte och Snoken som du också verkar känna. Jag har visst kommit in i ett riktigt taxgäng. Kul! Ha' det!

    SvaraRadera
  2. Figo du är härlig, samma sak här bita mig i svansen det gör brorsan mest varje dag men tyvärr har den grabben inte så mycket humor när jag biter tillbaks. Nåt race blir det i alla fall men igår sov brorsan hela dagen. Vi gillar alla våra bloggkompisar, för det är viktigt att ha kompisar av alla sorter.

    Taxkramisar.

    SvaraRadera
  3. å va kul o ha en katt o ränna efter! jaså är farsan svårstartad? som min brorsa då! idag är han så trög så han är till salu!
    nos i rumpan tebaks

    SvaraRadera
  4. Hi Hi min bästa kompis Pricken, är en dalmatiner oj vad vi busar och leker bra ihop, jag tjuter när hon kommer och hälsar på, och svassar runt så hon skall tycka att jag är snygg. Du får väl bita lite hårdare så du får fart på farsgubben.Själv träffade jag min i helgen, det är en surgubbe, han vill inte alls busa, rumpnos Milton

    SvaraRadera