fredag 20 november 2009

Toffelhjälte!


Hittade mattes skinntofflor när matte duschade idag!När matte fick se dem såg de inte ut som innan, men hon KAN ha dem på foten! De är bara lite luftigare!

Även jag fick en dusch idag! Jag hjälpte matte att mocka i stallet och hästbajs är gott! Iallafall, när vi kom hem fick jag duscha för första gången i mitt liv(tror matte) Först var jag livrädd och försökte backa upp ur badkaret, men när det varma vattnet kom på så var det riktigt skönt! Nu ska jag sova i mattes knä med en fleecefilt om mig!
God natt!

3 kommentarer:

  1. Hej Figo! Du kan hälsa matte att jag är en hederstax! Pappa är en lagotto, och det är nog därifrån jag fått pälsen fast jag inte är lika lockig. Mamma är en blandning av tre raser. Morfar var mastiff och mormor var en blandning av boxer och rottweiler, så det förklarar kanske varför jag är en så stor tax...

    SvaraRadera
  2. En av varje, strävhårig, korthårig och långhårig känner du dem eller......

    Våran matte har oxå skinntofflor men dem rör vi inte. Vi åt upp ett par svindyra sandaler för matte en gång i tiden men då blev matte arg och sa att vi var fula hundar. Sen dess har vi inte ätit upp några skor eller tofflor.

    Taxkramsiar.

    SvaraRadera
  3. lufthål i tofflorna är ju bra! hoppas inte matte klaga!!?
    jaså har du fått duscha nu oxå, ja det är en hemsk upplevelse tycker vi men kul om du gillar det!! kan man ju stå ut med om man fått käka massa gott hästbajs!!
    lördagspussar med älgköttssmak (mums!)

    SvaraRadera