fredag 6 november 2009

Matte är arg!!



Nu har jag fått bannor!
Det kanske var dumt gjort men det gick av bara farten. Jag har fått ett nytt intresse, SKOR! Jag älskar skor! Alla sorters skor! Idag har jag hunnit med att dela en Foppa-toffel i tusen bitar! Sen bet jag av en plös på en annan sko. Nu har skorna flyttat upp på hatthyllan!
Inte nog med det, när matte hade dukat fram mellis till lill-husse och gick ut ur köket en sekund, snodde jag smörpaketet!!! Det var riktigt gott, men OJ(!) vad matte blev arg! Hon tycker att jag är för gammal för sådana dumheter!
Skriv gärna och berätta om ni har gjort nåt bus! Kanske några nya tips!

Nej, nu måste jag vidare till nästa utmaning!
Kram på er!

3 kommentarer:

  1. Men Figo, ta det lungt dom orkar inte bråka jämnt. Ska bara berätta vad jag gjort denna vecka Snuttat sönder en ny filt, har inte hunnit med den andra men det kommer Snuttat = bitit, matte hade lagt sina verkligen skitiga blöta trädgårdshandskar på ett fel ställe, hon vaknade med dom i sängen, jag så duktig var jag o hämtade dom. Finns hur mycket som helst att berätta, men ibland kan matte o husse inte hålla sig för skratt matte säger att jag är deras hjärta o glädje Lördags kram på dig kompis

    SvaraRadera
  2. matte säger att hon är välsignad med två taxar som inte äter upp saker! men våra kusin teddy han kunde äta upp innersulorna påalla skor i hallen dom tyckte han smaka smaskens! men bara innersulorna!
    slafs

    SvaraRadera
  3. Snuttat hål i filtar både egna och mattes, då blev hon inte glad. Skor har vi bara ätit upp en när vi var små, men det var dyra dojor. Mattes helt nya specialsandaler för 750 kr på rea. Då var vi i onåd, så vi åt aldrig upp någon mera sko. Däremot käkade vi pengar som små, sedlar de var goa, hundralappar smakar bäst.

    Taxkramisar.

    SvaraRadera