fredag 29 januari 2010

Hejsan svejsan!



Figo is back in town! Har varit hos husse och där är det internettorka!

Förra helgen var Husse, Matte, jag och Boris på Omberg. Matte tog en massa fina kort med sin mobil men tyvärr så fastnade vi inte! eller så glömde matte att spara!

Hos Husse och Boris har det varit en massa bråk den här veckan, jag har fått stryk av Boris flera gånger! Mina öron ser ut som sweiserostar! Nu har han också fått en hormonspruta för att se om det blir bättre! (hii rätt åt honom!)


2 kommentarer:

  1. Stackars dig som fått stryk, inge bra när man slåss med brorsan. Om vi ställer till ett slagsmål, för det har hänt, så vrålar matte direkt annars häller hon vatten över oss. För hon säger att man kan inte stoppa ned händerna för då klipper ni av fingarna. Vi klipper väl inga fingrar heller, jag har bara bitit till en gång och brorsan har bitit husse mycket men då var det fyra taxar som slogs. Jag var en av dem, så nu får vi inga ben längre för det har startat många slagsmål, mat slåss vi aldrig om, vi brukar äta ur samma skål ibland.

    Hoppas sprutan hjälper så du slipper gå flera hål i öronen, skulle kanske skaffa örhängen ska visst vara modernt sägs det.

    Taxkramisar.

    SvaraRadera
  2. näää men stackars dig som fått stryk av farsan. Skitgubbe!
    slafsorama o myspussar

    SvaraRadera