söndag 17 januari 2010

Kurs!



Hejsan!

Idag har Boris gått på kurs! "Hundmöteskurs", han har lite svårt att möta andra hundar ute. Så matte och husse var på kurs med honom. Jag var med men fick sitta i bilen hela tiden. De tränade med "klicker" och en massa köttbullar!!! Matte säger att hon ska testa på mig med! Mums köttbullar är gott!

Efter det var de på Sharpman och köpte en sele till mig, ni ser den på bilden, den svarta med blå kant. Den verkar jätteskön.
De köpte hundgodis med, köttbullarna som de hade på kursen luktade så himla gott så alla hundarna blev intresserade av matte!
OOj, måste rusa, det är dags att inviga den nya selen!
Ha de gott!


3 kommentarer:

  1. Vilken fin sele, det är nog mycket skönare än halsband. Vi gillar oxå köttbullar, det är smaskens.

    Taxkramisar.

    SvaraRadera
  2. Vad gott med köttbullar! Förstår att alla hundar ville vara kompis med din matte. Selen ser jättesnygg ut. Ha' det så bra!

    SvaraRadera
  3. Exakt samam sele som Thora fick när vi var på sharpman sist. Så sköna!
    Har lagt till dig bland mina favoriter på min blogg, hoppas det är ok? Kram

    SvaraRadera