söndag 31 januari 2010

Sälja en vän!

Matte ska sälja en av sina vänner! Max, är till salu! Hon säger att hon inte har tid med honom ordentligt, och att de inte passar ihop! Hoppas hon tycker att vi passar ihop! Men matte och jag är ju sambos, och man säljer ju inte sin sambo... eller hur?

Idag har vi bara legat i soffan hela dan, matte mår inte bra och det är ju så kallt ute och jag har gjort henne sällskap! Jättemysigt! Igår morse var det -24,4 grader här! Vi klädde på oss massor sen pulsade vi ut och gjorde ettan och tvåan, (bara jag inte matte), sen in fort igen! Huga!
Nej nu ska jag krypa upp i knäet på matte och gosa igen! Puss på er!

4 kommentarer:

  1. Du får tänka på att Max kommer till någon som har mer tid för honom. Och sen får matte ännu mera tid att leka med dig. Det är klart att man inte säljer sin sambo. Pariserkramar

    SvaraRadera
  2. Inte lätt att sälja en vän, vet inte om matte skulle klara det men det klart har man inte tid så har man inte. Jag kan väl i alla fall inte tänka mig att din matte tänker sälja dig, så tokig kan hon inte vara.

    Taxkramisar.

    SvaraRadera
  3. Han är fin Max, nä inte säljer man väl sin sambo?men det måste ta massor av tid och sköta om en häst,håller alla tassar att han kommer till en bra ägare som har massssssor av tid. Snökramar Milton

    SvaraRadera
  4. stackars matte, krya på sig!
    hoppas nån snäll vill ha max!
    pussar

    SvaraRadera